10341675_10203596324606425_5662188342048561521_n

opdatering om generalforsamling og hilsen fra vores undervisere

Kære medlemmer af Nyborg Rideklub

2021 startede ikke som vi håbede på, Danmark er fortsat lukket ned, hvilket også betyder at vi endnu ikke må åbne rideskolen.

Vi vil gerne starte med at takke for jeres store opbakning og forståelse for situationen og samtidig oplyse, at vi fortsat er meget afhængige af jer medlemmers velvilje, til fortsat at betale for undervisning trods det, at der ikke afvikles rideskoleundervisning.

Vi har i bestyrelsen besluttet, at dem der alene går til en times ride-undervisning i rideskolen om ugen, har mulighed for at undlade at betale for rideundervisning i marts måned, dette i håb om, at der ikke vil komme udmeldelser pga. nedlukningen.

I en lille frivillig klub som vores, er vi meget afhængige af indbetalingerne fra medlemmerne, da vi fortsat har udgifter til strøelse, wrap og foder og derudover er der udgifter til bygninger, smed og dyrlæger.

Det seneste år, har vi heller ikke kunne afvikle stævner, tilbyde trækture, være hjælper ved kræmmermarked eller til broløbet, det har tidligere givet et pænt overskud som er gået til klubben, den manglende indtægt mærkes nu i klubkassen.

Generalforsamling 2021

Vi har valgt at afvikle generalforsamlingen digitalt den 23. marts kl. 19:30, hvis det på dette tidspunkt er muligt at mødes fysisk, gør vil det.

Dagsorden sendes ud i en særskilt mail.

Vedr. kontingentet for det årlige medlemskab af NRK

De fleste har indbetalt det årlige medlemskab, hvis du/I endnu ikke har betalt, kommer her de muligheder der er for medlemskab.

Hvis opstaldere og passere på private såvel som på rideskole-ponyer er under 18 år, skal en forælder eller andet familiemedlem som minimum også være medlem af klubben.

Rideskoleelever skal alene selv være medlem af klubben, men et familiemedlemsskab vil også her være til gavn for klubben.

Kontingent/medlemskab (Årligt):

Medlemskontingent pr. person 400 kr.

Familiekontingent m/samme adr. uanset antal 850 kr.

Kontingentet indbetales hurtigst muligt på konto 9227 4580115069

Samtidig sendes en mail til el.frederiksen@turbopost.dk – med oplysninger om navn/navne og adresse på medlem/medlemmer.

Hilsen fra underviserne

Kære elever i rideskolen ☺

Hvor er det ærgerligt at vi ikke må undervise jer i øjeblikket… I savner sikkert også de søde rideskoleponyer Vi passer godt på dem, mens vi venter på I kan komme igen. Heldigvis har de søde parter, som rider og passer dem hver dag med masser af kærlighed Vi i rideskoleudvalget vil gerne lave en lille konkurrence, som vi håber på at mange af jer vil deltage i   VIND ET BESØG HJEMME HOS DIG AF DIN YNGLINGS-RIDESKOLEPONY  Du kan deltage, hvis du er elev i rideskolen, men ikke må komme til undervisning i øjeblikket pga. Corona. Lav en tegning af din ynglings-rideskole pony, tag et billede med din mobil og send den til nyborgrideskole@gmail.com  Underviserne vælger den bedste/sjoveste/flotteste tegning ✏ Vinderen kan ses på vores syns-godt-om-side på Facebook, derefter vil der blive taget kontakt, så vi kan aftale, hvornår besøget skal være Vi skal have din tegning senest d. 1. Marts  Håber I har lyst til at deltage

Sidst men ikke mindst, skal vi huske at vi går lysere tider i møde, dagene bliver længere og vi håber på, at vi snart kan åbne rideskolen igen.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte formand Heidi Leen på 26374149 eller på mail nyborgrideklub@gmail.com