Jule hilsen fra bestyrelsen og corona nyt

Kære Alle

Julen er endnu engang ved at være over os, og denne tid, der normalt er en hyggelig tid, hvor

vi mødes med familien og vennerne, bliver en del anderledes i år.

Rideskolen og klubben har været meget udfordret af de restriktioner, der har været hele året, men alle har bakket op, om de beslutninger der var og fortsat er nødvendige at træffe.

Det har ikke været et nemt år, og der går nok også lidt tid, inden vi igen kan færdes i rideklubben, som vi ønsker.

Tak for et meget underligt Corona år med mange restriktioner og regler, som vi alle har været underlagt. Tak for jeres forståelse, når vi har lagt nye restriktioner ud.

Vær opmærksom på, at det årlige medlemskab af NRK, først skal betales i januar 2021, da det skal med på det rigtige regnskabsår. Hvis man er 2 personer eller derover i en husstand, der har sin daglige gang i rideklubben, opfordrer vi til at man betaler et familiekontingent på 850 kr. Hvis man er elev i rideskolen og rider 1 gang om ugen, koster den 400 kr. – klubbens kontonummer er 9227 4580115069, husk at skrive elevnavnet på indbetalingen.

Husk at du altid er velkommen til at kontakte os i bestyrelsen, hvis du har ris, ros eller spørgsmål. Kontakt os også, hvis der er noget, som er i uorden i ridehuset eller noget som er gået i stykker i rideklubben.

Til sidst vil vi ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår.

Mange julehilsner fra os alle i bestyrelsen i NKR

Ps. I kan altid se spørgsmål og svar vedr. Corona fra Dansk Rideforbund Her

Læs her om de mest stillede spørgsmål til DRF

Vores stald er lukket for udefrakommende.

Der er kun afgang i vores stalde for opstalder, rideskole passer og deres forældre.
Have ikke venner og veninder med i stalden, hellere ikke her i ferien, er de med skal de opholde sig udenfor stalden døren, beklager.
Men dette er for at minniere antallet af personer i stalden og undgå smitte.

Vi håber på et bedre år i 2021.

Har du symptomer A4 Her bruger vi mundbind A4 Håndhygiejne A4 Stop Har du symptomer A4