00664BF5-0C4A-4E31-BE7B-C2B7BD2C45BA

Vigtig info

00664BF5-0C4A-4E31-BE7B-C2B7BD2C45BA

⛔️Vigtig info!⛔️

Som mange ved, er der Herpes virus i udbrud på Fyn, Jylland samt Tyskland. En hest er død grundet Herpes virussen. Derfor har bestyrelsen besluttet at lukke stalden i Nyborg rideklub også de næste 14 dage. Dette for at beskytte vores heste. Det betyder, at de opstaldede heste inkl. Rideskoleponyer ikke må forlade Nyborg Rideklub de næste 14 dage fra d.d. Ligeledes er udefrakommende heste ikke velkommen i Nyborg Rideklub de næste 14 dage. Ydermere henvises der til, at hvis man kommer i flere stalde, at man skifter tøj, dvs. har rent tøj på inden man ankommer til Nyborg Rideklub.
Nyborg Rideklub er ikke den eneste rideklub der har valgt at lukke stalden ned. Stævnesæsonen 2018 er i stor farer, hvis vi ikke alle gør en indsats og får stoppet smitten.

Bestyrelsen håber på forståelse.